
За нас
Кариера в Образцов Вход
Ако сте енергична личност с внимание към детайла и искате да станете част от екип профисоналисти сте попаднали на точното място.

"Образцов Вход" ООД е една от водещите компании, предлагащи услуги по управление, поддръжка и почистване на жилищни и административни сгради в режим на Етажна Собственост в София. Дружеството развива своята дейност от 2015 г., като към момента е един от лидерите в своята област. Във връзка с увеличения обем на работа и нуждите от постоянно повишаване качеството на предлаганата услуга, търсим допълнение към съществуващия екип на позиция "Мениджър направление Почистване"
Основни задължения:
- Цялостна организация на дейността почистване - изготвяне на санитарни графици, контрол на изпълнението и качеството на извършваните услуги;
- Подбор и обучение на персонал;
- Комуникация с потенциални клиенти и участие в процесите по офериране, ценообразуване и др.
- Комуникация с настоящи клиенти;
- Организация на сезонни дейности - кампании и пр.
- Подпомагане на маркетинговия отдел и мениджмънта на дружеството в процесите по увеличаване на обема и повишаване качеството на услугата;
- Комуникация с доставчици и контрагенти;
Основни изисквания:
- Подходящо висше или средно образование;
- Опит на подобна позиция;
- Позитивност и желание за работа;
- Добри писмени и устни комуникационни умения;
- Умения за работа с хора, клиенти и управление на хора;
- Мотивация и добри организационни умения.
Компанията предлага:
- Трудов договор с мотивиращо твърдо възнаграждение и възможност за допълнителни приходи, в зависимост от постигнатите резултати;
- Работа в позитивна среда и коректно отношение;
- Възможност за кариерно и лично развитие на един общирен пазар;
- Служебен автомобил и техника за обезпечаване на дейността;
- Допълнителен пакет социални придобивки;
Ако разпознавате себе си като мотивирана личност, с желание за работа и развитие и афинитет към детайлите, моля, не се колебайте да изпратите Вашето CV.
Професионален домоуправител.
Акаунт Мениджър Сгради |
Подходящ профил на кандидата: - Енергична, мотивирана личност, с желание за работа и внимание към детайлите; - Технически познания в областта на поддръжката на сгради и съоръжения; - Отлични комуникационни умения и умения за провеждане на разговори и презентации пред широк кръг от хора; - Отлични организационни качества, както и умения за управление на хора, приоритизиране на задачи и проследяване на извършената дейност; - Активен шофьор с добри познания на гр. София; - Активно ползващ компютър и базов софтуер - Microsoft Windows, Office и др. - Добра езикова култура и високо ниво на грамотност. Основни задължения и отговорности: - Провежда и протоколира Общи събрания на ЕС - представя информация за дейността на фирмата, за състоянието на сградата и др.; - Разпределя задачи, свързани с решенията от ОС към съответните отдели/изпълнители и проследява изпълнението им, съгласно вътрешно-фирмените процедури и срокове; - Информира клиентите за статуса на съответните решения и изпълнението на възложените задачи; - Проследява и контролира изпълнението на техническите, оперативните, почистващите и други лица в поверените му обекти; - Изготвя справки и отчети, нужни за целите на ръководството на дружеството; Компанията предлага: - Трудов договор с мотивиращо твърдо възнаграждение и възможност за допълнителни приходи, в зависимост от постигнатите резултати; - Пет дневна работна седмица; - Служебен автомобил, телефон и друга техника, нужна за изпълнението на дейността; - Допълнителни социални придобивки; Ако обявата представлява интерес за Вас, моля не се колебайте да изпратите Вашата автобиография и ние ще се свържем с Вас. |
Образцов Вход" ООД, една от водещите компании за управление на имоти в режим на етажна собственост в гр. София поради нарастналия обем от работа търси да назначи в екипа си специалист директни продажби.
Основни задължения за длъжността:
Активно търсене и привличане на нови клиенти.
Осъществява дейностите свързани с представителност на компанията - отговаря на телефоони обаждания, входящи и-мейли и други канали за комуникация с потенциални клиенти.
Води презентации относно услугите, предлагани от компанията пред потенциални клиенти на място.
Подготвя оферти, референции и презентации.
Участва активно в изготвянето на кампании за привличане на нови клиенти и популяризиране на компанията.
Участва в управлението и поддръжката на всички онлайн и офлайн маркетингови инструменти.
Основни изисквания към кандидатите:
Отлична езикова култура и комуникационни умения.
Енергичност, инициативност, лоялност, отговорност и желание за работа с клиенти.
Спазване на конфиденциалност.
Отлични презентационни умения.
Подходящо образование и предишен опит.
Компанията предлага:
Конкурентно заплащане.
Трудов договор и осигуровки.
Работа в млад екип и динамична работна среда.
Възможност за допълнителни доходи в зависимост от индивидуалното представяне на служителите.
Допълнителен социален пакет.
Възможност за кариерно развитие.
Служебен автомобил.